Пікет російського консульства у Львові

Головне, Діяльність, Солідарність | п`ятниця 17 Грудень 2010 02:05 |4,965 переглядів

16 грудня у Львові відбувся пікет Генерального консульства Російської Федерації.

Передмова:

11 грудня 2010 року у Москві пройшла несанкціонована багатотисячна демонстрація. Приводом для неї стали регулярні вбивства молодих росіян, вчинені вихідцями з Кавказу. Кожне з цих вбивств було абсолютно безпричинне, але що найбільш вражаюче – ніхто досі не покараний. Вбивцям (в змові з міліцією і чиновниками) вдається уникати покарань.

  • - 9 липня 2010 року у Москві вихідцями з Кавказу було вбито 23-літнього Юрія Волкова. Вбивцю досі не засуджено.
  • - 22 листопада 2010 року в Ростові-на-Дону вихідцями з Кавказу було вбито 18-літнього Максима Сичова. Вбивцю досі не засуджено.
  • - 6 грудня 2010 року у Москві вихідцями з Кавказу було застрелено 28-літнього Єгора Свиридова. Вбивцю досі не засуджено.
  • - 8 грудня 2010 року у Москві вихідцями з Кавказу було вбито 20-літнього  Михайла Антончика. Вбивці не знайдені.
  • - 10 грудня 2010 року у Москві вихідцями з Кавказу було вбито 19-літнього Павла Казакова. Вбивці не знайдені.

11 грудня молодь вийшла на вулиці міста, протестуючи проти “кавказького терору” і бездіяльності влади. Проте людей було розігнано силами ОМОНу. Проти затриманих учасників мітингу було порушено кримінальні справи.

Незважаючи на це, акції протесту проти “етнічної злочинності” продовжилися в Москві, Санкт-Петербурзі, Ростові-на-Дону та інших містах. Всюди ці заходи супроводжувались сутичками з озброєними групами кавказької молоді та міліцією.

Влада РФ намагається подати міжетнічні конфлікти в Росії, як протистояння фанатів-неонацистів з кавказькою молоддю. Але насправді це не так. Це простистояння простих росіян з кавказьким свавіллям і продажною владою

Львівська молодь не залишилась байдужою до подій в Росії:

16 грудня у Львові відбувся пікет Генерального консульства Російської Федерації.

У пікеті взяло участь близько півсотні молодих людей. Метою акцію було звернути увагу українців на події в Росії, які висвітлюються у нас лише через призму цензурованих російських ЗМІ. Присутнім було розказано про загальний стан справ з етнічною злочинністю в РФ, та про опір кавказьким бандитам та продажним чиновникам, який чинить населення. Лунали гасла: “Кавказці вбивають – влада покриває!”, “Ні – кавказькому бандитизму!”, “Росія – територія війни!”, “Скільки ще смертей?”.

Пам’ять усіх загиблих від рук кавказьких вбивць було вшановано хвилиною мовчання.

Владі РФ було висунуто наступні вимоги:

1) Знайти і покарати вбивць Юрія Волкова, Єгора Свиридова, Павла Казакова, Максима Сичова та Михайла Антончика.

2) Покарати працівників міліції, які недобросовісно виконували свої обов’язки при розслідуванні даних справ.

3) Припинити свавілля вихідців з Кавказу в Росії.

4) Припинити переслідування учасників мітингу на Манежній площі в Москві 11 грудня 2010 року.

Після пікету в приміщенні Генерального консульства РФ у Львові відбувся круглий стіл за участю Генерального консула  Гузєєва Євгенія Федоровича, представника Автономного опору і журналістів. Слід зазначити, що консул Євгеній Федорович вів себе негідно, як на офіційного представника сусідньої держави – хамив, перебивав, не давав нікому сказати ні слова і постійно намагався перевести розмову в площину “злих нацистів”.

Тим не менше, наші вимоги були прийняті консульством, а наша позиція донесена до українських ЗМІ і громадськості.

Ситуація з свавіллям вихідців з Кавказу є також актуальна і для українців. Відчуваючи вседозволеність, гості з гір витягують ножі при будь-якій найменшій суперечці. Так, в червні минулого року в місті Марганець, під час звичайної сварки в кафе, вихідцем з Кавказу було завдано смертельного удару ножем 22-річному українцеві. Після цього у місті почались масові безлади: люди вимагали виселити з міста всіх кавказців, які, за їхніми словами “вже всіх дістали”. Ще дикіший випадок стався 5 грудня 2010 року в Одесі: на дискотеці азербайджанець почав “приставати” до дівчини, яка прийшла з хлопцем. Вийшовши на вулицю для “чоловічої розмови”, кавказець наніс смертельний удар ножем українцю, а дівчину важко поранив в живіт…

Тому звертаючись сьогодні до влади РФ, ми робимо також попередження і нашій владі: події, схожі на ті, що відбувалися в Москві і Марганці, можуть виникнути в будь-який момент в будь-якому місці, де буде помічено свавілля кавказьких гостей та потурання їм з боку органів влади.

Ми висловлюємо свою підтримку всім тим, хто виходить на площі міст – відстоювати свої права, а також тим, хто виходить на вулиці – захищати своє життя,  і життя своїх близьких.

VN:F [1.9.16_1159]
Rating: 4.8/5 (8 votes cast)
Пікет російського консульства у Львові, 4.8 out of 5 based on 8 ratings

Читайте також:


48 коментарів

  • 17.12.2010. 13:54 HAL сказав:

    “Тут була Русь – Галицька Русь, Червона Русь. Люди говорили по-руськи, тому що вони були русини. Проект «Україна» створили австріяки для вас, щоби відірвати вас від Росії, від Русі. Розділили нас”

    Слова москаля представникові ОПОРУ. Він їх схавав, проковтнув, і пішов додому? В СВОЄМУ місті?

    І хто ви після цього? ОПІР? ДЕ ОПІР???

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • 17.12.2010. 14:18 Алексей Нижний Новгород сказав:

      Благодарю ребята за поддержку, приятно очень! Славяне должны быть заодно! Слава Руси!

      Thumb up 0 Thumb down 0

      • 17.12.2010. 15:35 Вадим сказав:

        + добре

        Thumb up 0 Thumb down 0

        • 17.12.2010. 16:19 Антон Санкт-Петербург сказав:

          Спасибо за поддержку и участие! Согласен с Алексеем!

          Ми дуже вдячні українським братам за те, що вони не залишилися байдужими!

          Thumb up 0 Thumb down 0

          • 17.12.2010. 17:20 Пацанюра сказав:

            Хал а по твому шо він мав йому по голові дати?
            Я більш як упевнений шо він йому відповів…

            Thumb up 0 Thumb down 0

            • 17.12.2010. 18:43 derek14 сказав:

              Про акцію написали: (до речі досить адекватно)

              http://zik.com.ua/ua/news/2010/12/16/262301
              http://www.vgolos.com.ua/politic/news/39808.html
              http://www.zaxid.net/newsua/2010/12/16/182047/
              http://galinfo.com.ua/news/80128.html
              http://www.lvivnews.info/news/11269.html

              http://news.nswap.info/?p=49989
              Приємно читати адекватні коментарів від російських соратників. Але один комент убив:
              “HESS пишет:
              17 Дек, 2010 в 13:42
              чет украинское НИ смахивает на английской Hi Привет кавказскому бандитизму….”

              )))))))))))

              Thumb up 0 Thumb down 0

              • 17.12.2010. 18:49 derek14 сказав:

                Крім того завдяки цій акції (під час спілкування з генконсулом) пішов резонанс по іншій темі:

                Українську мову до Львова завезли більшовики, – Генконсул Росії
                http://www.galinfo.com.ua/news/80142.html

                Фаріон відповіла Генконсулу Росії Гузєєву
                http://www.newsmarket.com.ua/2010/12/10033007/farion-vidpovila-genkonsulu-rosiyi-guzyeyevu

                Гузєєв чмо

                Thumb up 0 Thumb down 0

                • 17.12.2010. 18:52 btc сказав:

                  СПАСИБО РЕБЯТА, ЗА РУСЬ!!!!

                  Thumb up 0 Thumb down 0

                  • 17.12.2010. 19:14 kuban-green сказав:

                    Спасибо всем участникам митинга за поддержку!!! Привет от кубанских украинцев и русских!!!

                    Thumb up 0 Thumb down 0

                    • 17.12.2010. 19:28 РУССО сказав:

                      Спасибо братья за поддержку!!!!!!!!!!

                      Thumb up 0 Thumb down 0

                      • 17.12.2010. 19:40 Михаил сказав:

                        Дякую вам други, за вашу помощь! У нас общий враг – путлер и его протокомуняцкий режим! СЛАВА РОССИИ! СЛАВА УКРАИНЕ-РУСИ!!!

                        Thumb up 0 Thumb down 0

                        • 17.12.2010. 22:37 игорь сказав:

                          Спасибо всем участникам!!!!!!!

                          Thumb up 0 Thumb down 0

                          • 18.12.2010. 00:37 РУС сказав:

                            едино трио… Россия, Белоруссия и Украина!!! Слава Руси!!!

                            Thumb up 0 Thumb down 0

                            • 18.12.2010. 09:25 Нацик сказав:

                              Шановні,хіба ви не розумієте? Росіяни самі винні!!! Нєфік було гарбати півсвіту! Імперії захотіли??? От і маєте! Відділіть Кавказ та інші чурбанські республіки, лишіть три області, відгородіться бетонним кордоном і все буде пучком. А то хочете й імперію мати і щоб поневолені нацменшини не охуївали? Хер так буде! Всі імперії розпадаються і Росія розпадеться!!!
                              Я ні за кавказців, ні за росіян! Кавказці – чурбани, росіяни – ОКУПАНТИ!!!
                              Попросив би адмінів не видаляти цей комент, кожен має право висловити точку зору.
                              І тим більше думаю, багато хто зі мною погодиться.
                              Дякую!

                              Thumb up 0 Thumb down 0

                              • 18.12.2010. 14:49 Анонімний сказав:

                                ЧУвак, я тебе підтримую!!!
                                Вони б знас ржали, а не допомагали_)))

                                Thumb up 0 Thumb down 0

                                • 18.12.2010. 15:08 Ярий Вовк сказав:

                                  Це не вина москальського народу, а вина кремляді.

                                  Thumb up 0 Thumb down 0

                                  • 19.12.2010. 01:54 Нацик сказав:

                                    Ярий Вовк, москалі за своєю ментальністю ОКУПАНТИ, шовінізм і загарбницька натура в них в крові, звичайно й серед росіян є нормальні люди, але в основному кацапи – це зухвала орда завойовників! І те що зараз діється – це початок Божої кари за мільйони нізащо замордованих українців! За все рано чи пізно доводиться відповідати!
                                    Надіюсь доживу до того часу, коли Російська імперія зникне з лиця Землі. А цей час неодмінно настане!!!

                                    Thumb up 0 Thumb down 0

                                    • 19.12.2010. 12:37 Анонімний сказав:

                                      СПАСИБО ВАМ БРАТЬЯ.

                                      Thumb up 0 Thumb down 0

                                      • 19.12.2010. 20:47 Українець 962 сказав:

                                        Нацик +100. Підтримую тебе

                                        Thumb up 0 Thumb down 0

                                        • 20.12.2010. 20:46 боря сказав:

                                          Нацик
                                          Повністю згідний з нациком. Кацапи самі винні в тому що діється. Імперія народів тим і особлива що в ній багато народів. Тому це можна назвати початком громадянської війни росіян..так як всі вони росіяни. одні кацапи а інші чурбани

                                          Thumb up 0 Thumb down 0

                                          • 21.12.2010. 11:48 овочевий обиватель сказав:

                                            Перша і основна проблема Росії – влада!!! Ми, українці, теж винні в тому що в нас керують закони жидо-татарської мафії??? Чи ви про Марганець забули??? А в України нема чурбанських республік.
                                            Росіяни (русские) такий саме поневолений народ як і ми. А ви тут ще той хай підняли. Я солідарний з братами слов’янами!!! 1488

                                            Thumb up 0 Thumb down 0

                                            • 21.12.2010. 13:56 Нацик сказав:

                                              овочевий обиватель, подивись реально на речі! Які брати слов’яни??? Ти що історію не вчив в школі? Не знаєш що “брати-слов’яни” робили з нами 350 років??? Наші вороги в першу чергу кацапи а вже потім чурбани!!! І повторюсь ще раз: РОСІЯНИ ЗАСЛУЖИЛИ ТЕ ЩО ЗАРАЗ ЇХ ПИЗДЯТЬ ЧУРБАНИ!!!

                                              Thumb up 0 Thumb down 0

                                              • 21.12.2010. 14:02 derek14 сказав:

                                                Нацик, ти живеш якимись древніми стереотипами. Слава богу що таких як ти мало залишилось. Які вороги-кацапи? Вороги – кремлядська влада, яку росіяни ненавидять ще більше ніж ми. Вбиті чурбанами українці в Одесі, в Марганці, теж заслужили таке?? Невже ти не розумієш що чурбану пофіг рускіє\українці, вони будуть різати всіх підряд, тому що їм так хочеться. І щоб зупинити це треба УКРАЇНЦЯМ і РОСІЯНАМ консолідуватись. Бо на владу надії немає – ні на нашу, ні на їхню

                                                Thumb up 0 Thumb down 0

                                                • 21.12.2010. 14:11 derek14 сказав:

                                                  ніхто не каже що треба зразу всім росіянам кидатись в обійми , навіть серед їхніх правих є купа імбіцилів, які не визнають українців, українську мову і тд. Але таких дедалі менше, які і тих українців, які в всіх бідах шукають ворогів-кацапів. А нормальним адекватним УКРАЇНЦЯМ і РОСІЯНАМ, які поважають один одного, треба шукати точки дотику після стількох років взаємної ворожнечі, для щоб спільно протистояти навалі кавказьких бандитів і антинародним діям нашої і їхньої влади

                                                  Thumb up 0 Thumb down 0

                                                  • 21.12.2010. 15:20 Нацик сказав:

                                                    derek14
                                                    Максима Чайку теж чурбани вбили? Чурбани вимагають зробити російську мову державною? Чурбани глумляться з Голодомору? В чурбанів Сталін в рейтингу 100 найвидатніших росіян займає перше місце???
                                                    Я не захищаю кавказців, я вважаю що українцям нема кого підтримувати в цьому конфлікті! Російська влада у всьому винна? Народ має таку владу яку заслуговує! В нас теж зараз така влада, тому що в нас низький рівень національно свідомих людей і високий рівень пасивності!

                                                    Thumb up 0 Thumb down 0

                                                    • 21.12.2010. 15:38 Українець сказав:

                                                      Нацик, не існує вічних ворогів чи вічних друзів, вічними є лише інтереси нації. На все треба дивитися сухо з інтересів Української нації, зараз росія є полем експансії двох світових центрів КИТАЮ та ІСЛАМСЬКОГО СВІТУ. Питання часу коли росія розпадеться, думаю десь до 2020року. В росії зараз проживає близько 4млн. Українців які ідентифікують себе Українцями, а скільки Українців живе на наших етнічних землях таких як Кубань, східний донбас, але ідентифікують себе руськими? Як ми повинні до них ставитись, вважати їх москалями і знищувати?

                                                      Thumb up 0 Thumb down 0

                                                      • 21.12.2010. 18:08 из-за поля сказав:

                                                        спасибо, братки.

                                                        Thumb up 0 Thumb down 0

                                                        • 21.12.2010. 18:29 derek14 сказав:

                                                          2 Нацик, Максима Чайку вбив українець, і це українці хочуть зробити другу державну мову, і це українці глумяться з Голодомору, і це українці голосували за Януковича, як це не сумно, хоча цих покидьків я б не називав українцями, тому що вони убогі малороси. Такі самі убитки є і в Росії , які голосують за видатного Сталіна і підтримують путєна. Але крім цього є Україці, і є Росіяни, і якщо у Львові виражають підтримку Росіянам в їхньому протистоянні з кавказькими бандитами, то в Москві на 14 жовтня малюють ось такі графіті: http://cs10934.vkontakte.ru/u4377739/98600616/x_199b64d9.jpg

                                                          Thumb up 0 Thumb down 0

                                                          • 21.12.2010. 18:52 derek14 сказав:

                                                            Резонанс триває:

                                                            Я поважаю українську мову, – генконсул Росії у Львові
                                                            http://www.zaxid.net/newsua/2010/12/20/184723/

                                                            Зі Львова хочуть вигнати генконсула РФ
                                                            http://opir.info/2010/12/21/zi-lvova-hochut-vyhnaty-henkonsula-rf/

                                                            Thumb up 0 Thumb down 0

                                                            • 22.12.2010. 02:18 14words сказав:

                                                              Спасибо вам за поддержку, не обращайте внимания на кремль и всякий хлам, который, его наполняет, Русский народ всегда будет с Вами.

                                                              Thumb up 0 Thumb down 0

                                                              • 22.12.2010. 09:04 Нацик сказав:

                                                                Ну може вам краще видно… Але все одно не можна втрачати пильності, щоб братерство не переросло в українських вояків в Чечні і нового СРСР, який так завзято хочуть створити Путін і наші прокремлівські яничари! Ось що мене непокоїть, їм теж вигідні байки про єдиність слов’ян, така “єдність” нам багато разів вилазила боком… Не хочу щоб це повторилось!
                                                                Слава Україні!!!

                                                                Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                • 23.12.2010. 15:33 Bandera сказав:

                                                                  Скільки людей, стільки думок…
                                                                  Героям Слава!!!

                                                                  Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                  • 23.12.2010. 15:41 Bandera сказав:

                                                                    У словах кожного є доля істини…

                                                                    Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                    • 23.12.2010. 18:29 Хаммер сказав:

                                                                      Героям Слава!
                                                                      Бажаю росіянам скорішої перемоги над чорними! І все.
                                                                      Щодо “братерства” то нам спочатку між собою (між Українцями) побрататися треба. Під прапором Української Національної Ідеї. А то вже забагато міжусобиць! Націоцентризм (Український!) – ось шлях до перемоги!

                                                                      Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                      • 23.12.2010. 23:03 Ольга сказав:

                                                                        “Как ныне сбирается вещий Олег
                                                                        Отмстить неразумным хозарам” (А.Пушкин)- актуально -насущно для России. Кавказцы- это следствие, а причина 90-летнее засилие каганта в Кремле. Спасибо, хлопцы! Красивая про вас есть песня на сайте demushkin.com “Националисты хлопцы, молоды орлята- соколята!”.

                                                                        Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                        • 28.12.2010. 00:35 Всьому свій час сказав:

                                                                          нехай собі там переріжуться! Слава УССД!

                                                                          Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                          • 28.12.2010. 00:41 Алексей сказав:

                                                                            Спасибо, поклон Вам из Москвы! Несмотря на разногласия, все-таки мы с вами братья-славяне!

                                                                            Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                            • 28.12.2010. 11:20 одна Вера сказав:

                                                                              спасибо

                                                                              Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                              • 01.01.2011. 17:50 LSD сказав:

                                                                                Ну це вже просто якесь москофільство виходить. Дії автономних правих мене дуже здивували? Кого ви підтримуєте? Москалів?
                                                                                З москалями не має спільної мови. ( Степан Бандера )
                                                                                Ми рішуче відкидаємо орієнтацію на Москву, все одно, чи та Москва царська, республіканська, буржуазна, чи пролетарсько-соціалістична. ( Д. Донцов )
                                                                                А від себе я добавлю: навіть якщо ця Москва буде націоналістична.

                                                                                Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                                • 02.01.2011. 14:42 Русский сказав:

                                                                                  Примите благодарность от НС России!

                                                                                  Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                                  • 05.01.2011. 14:04 Нацик сказав:

                                                                                    LSD, мене теж здивували дії автономних правих… Такого я не чекав… Якщо чесно я трохи розчарований((( націоналізм замінюють расизмом і втрачається пильність… Від деяких БІЛИХ націй набагато більша небезпека ніж від кавказців чи від кого там іще! Ворог кожен, хто проти нашої держави, нації і культури, будь то білий, чорний, коричневий, жовтий та хоч зелений!!! Необгрунтований расизм – це як мінімум тупо! Не можна ненавидіти людину тільки через те, що вона іншого кольору!

                                                                                    Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                                    • 05.01.2011. 20:48 Basketblo сказав:

                                                                                      він його вбити мав? що ти несеш…

                                                                                      Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                                      • 06.01.2011. 13:23 Нацик сказав:

                                                                                        Від деяких соціал-націоналістів я чув вже заяви про готовність об’єднати Україну, Росію і Білорусію в єдину конфедерацію заради боротьби проти “тюркських окупантів” Ну хлопці, це ж вже ні в які ворота)))) Я вже не розумію вашої ідеології. Хіба Бандера, Коновалець та інші українські видатні постаті, такий націоналізм пропагували? Хіба вони говорили про якесь там відродження Русі??? Може ще в Чечню підете воювати за “братський народ”?
                                                                                        Я просто поспостерігав за різними так званими соціал-націоналістичними організаціями і так заплутався… Може хтось мені пояснить що для вас на першому плані Україна чи байки про слов’янську єдність і боротьбу проти міфічних “тюркських окупантів” яких Росія просто поневолила??? Чекаю конструктивної відповіді а не пустих образ та звинувачень у стереотипності!

                                                                                        Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                                        • 09.01.2011. 19:31 Roland сказав:

                                                                                          Чому підтримка, наприклад, чеських націоналістів не викликає таких гострих дискусій? Вони триста років не гнобили нашу державу… москалі погані… німців зараз називають фашистами? ні!… їх зараз сусідні держави звинувачують у вбивствах жидів? ні! Якшо москалі боряться за свою державу ми їх підтримаємо, якшо будуть замашки на цілісність нашої держави – дамо під зад. Навіть з логічної точки зору глянути без “слов,янської єдності” – нам не потрібно на східному кордоні засилля чурок і кавказців.

                                                                                          Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                                          • 10.01.2011. 09:21 Нацик сказав:

                                                                                            Зрозуміло! Дякую за розумну відповідь!

                                                                                            Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                                            • 13.01.2011. 19:21 sXe сказав:
                                                                                              • 16.06.2011. 23:13 "З москалями н сказав:

                                                                                                “З москалями не має спільної мови”
                                                                                                Москаль не вырок по тому де живе людина. Львiскi ПРасты такi ж москалi як i тi, хто творив з Москви геноцид України.

                                                                                                Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                                                • 26.01.2012. 20:03 FCK сказав:

                                                                                                  Тут просто є дебіли які проти москалів, ти подивись на свій родовід, в тебе всі украінці в сім ї? Це я звертаюсь до людей низького інтелекту, я є проти москалів тому що, ім щось сказали, вони перекрутили и т.д.

                                                                                                  Thumb up 0 Thumb down 0

                                                                                                  (Обов'язково)
                                                                                                  (Обов'язково, не публікується)
                                                                                                  soccerine Wordpress Theme